REMCORHEE.NL // VOEDINGSCENTRUM // SOCIAL POSTS

In de (inter)nationale spotlights

Met piepende banden naar nieuwe opdrachten

Toen bekend werd dat de Grand Prix definitief naar Zandvoort zou komen heb ik diezelfde dag een website gelanceerd. Vervolgens waren 1 facebook- en 1 instapost voldoende om dagenlang landelijk aandacht te creëren. Tot op de dag van vandaag wordt mij nog gevraagd of ik het huis verhuurd heb. Het antwoord is steevast : “Nee, dat was ook niet echt de bedoeling.”
In de 2 weken na de lancering van de website heb ik meer dan 10 nieuwe opdrachten binnengehaald, van een nieuwe website tot social marketing.


Met stip hét leukste evenement

Het was nogal wat, de nieuwe privacywetgeving AVG/GDPR. Zeker in de evenementen waarbij ik bij de organisatie betrokken was, liepen we tegen problemen op. Kun je nog wel foto’s maken van je eigen evenement als er bezoekers lopen. Video’s hetzelfde.
In een van de vergaderingen is de stip geintroduceerd en heb ik het verder uitgewerkt. Resultaat: een zomer lang gratis landelijke aandacht voor onze evenementen. De bezoekers begrepen de ludieke gedachte en het werd voor 99% toegejuicht en omarmd.




Complete campagnes

Wereldrecord ouwenelen op fm

Uiteraard was het eenvoudig aandacht genereren rondom het gebroken wereldrecord radiomaken. Ik heb het idee wereldrecord geopperd vanwege het 25-jarig jubileum van Haarlem105RTV. En omdat het natuurlijk gewoonweg superleuk is om te doen. In de maanden die volgden is er een intense voorbereiding geweest. De Haarlemse burger werd eerst nieuwsgierig gemaakt met een aantal video’s. De video’s gaven in tekst al aan dat er een wereldrecord kwam, de video’s waren een ludiek inkijkje op onze trainingen 80 uur wakker te blijven. Tijdens onze recordpoging brak Gangnamstyle het wereldrecord youtube-views. Dat hebben we die dagen meegenomen, waarvoor dank aan Irene Moors, Hans Klok, Harry Slinger e.v.a.

Ice Ice Baby

Let’s stick together

Gangnam Style


Winnaar Appeltje van Oranje 2020

Het helpen en ondersteunen van  vastgelopen jongeren komt voort uit de behoefte te helpen en iets te betekenen. Geen spotlights, geen deadline. Maar bloed kruipt…. op mijn voorstel hebben we in 2020 meegedaan aan de race voor een Appetlje van Oranje. Diverse rondes vooraf gegaan door online stemmen. Gedurende de periode van nomineren tot winnen heb ik de social kanalen deels ingevuld. Eindresultaat: winnaar Appeltje 2020.

Stemmen

https://www.facebook.com/BedrijfenSamenleving/posts/2290476027720855

Gewonnen

https://www.facebook.com/BedrijfenSamenleving/posts/2676221952479592

Twitter

Journaalkaper Tarik Z. sprak

METRO Nieuws

Stegeman veroordeeld voor vervalsen KLM-pas

Algemeen Dagblad

Koningsdagconcert

Modekoningin door Josine Droogendijk

CAPREA BEHEER B.V.

Fultonbaan 20
3439 NE  Nieuwegein
Netherlands

CAPREA MEDIA

Jan Steenstraat 6
2023 AN  Haarlem
Netherlands